مطالب مرتبط:
جامعه شناسیِ جامعه شناسی
فضای مجازی در تغییر ذائقه مخاطب سینمای طنز چه نقشی دارد؟
درد دل رحمان با پوتین: حادثه کروکوس به چهره تاجیکستان آسیب جدی وارد کرد
باید سبک زندگی ایرانی اسلامی با انواع سبک های وارداتی جابه جا شود؛ بخش زیادی از آسیب های اجتماعی به دلیل این سبک زندگی های وارداتی است
او مرا بیهوش کرد و به من آسیب زد! | اعتراف عجیب قاتل جوان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 20:402024-05-12فرهنگي

وظیفه طنز نقادی و آسیب شناسی فضای جامعه با زبان شیرین است 


رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: وظیفه طنز نقادی و آسیب شناسی فضا، فرهنگ و امور جاری معیوب به منظور آگاه سازی و ایجاد تلنگر در وجدان عمومی جامعه با زبان شیرین و دلنشین است.

- ایسنا/زنجان رییس جهاددانشگاهی استان زنجان گفت: وظیفه طنز نقادی و آسیب شناسی فضا، فرهنگ و امور جاری معیوب به منظور آگاه سازی و ایجاد تلنگر در وجدان عمومی جامعه با زبان شیرین و دلنشین است.

طاهر یوسفی امیری امروز (یکشنبه 23 اردیبهشت ماه) در آیین اختتامیه ششمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی در سالن غدیر دانشگاه زنجان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از ویژگی های طنز این است که زبانی غیرمستقیم و اثری ماندگار دارد و مفاهیم و پیام ها با طنز به صورت ناخودآگاه بر جان ها نقش می بندد.

وی تصریح کرد: طراوت، شادابی و خنده، بخش جدایی ناپذیر طنز است ولی هدف، محدود به این نیست؛ طنز به دنبال آن است که با لطافت نسبت به وقایع، آداب و رسوم موجود در جامعه ایجاد تفکر و حساسیت کرده و انگیزه اصلاح را در افراد به وجود آورد.

یوسفی امیری با اشاره به اینکه دانشگاه ها یکی از بهترین فضاها هستند که طنز می تواند در آنجا شکوفا شود، افزود: چگالی نکته سنجی، پرسش گری، حق طلبی و حس مسئولیت اجتماعی در فضای دانشگاه و بالاخص فضای دانشجویی بالا است.


برچسب ها: جهاددانشگاهی استان زنجان - جهاددانشگاهی - آسیب شناسی - دانشگاه - استان زنجان - زنجان - آگاه سازی
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه طنز نقادی و آسیب شناسی فضای جامعه با زبان شیرین است 

وظیفه طنز نقادی و آسیب شناسی فضای جامعه با زبان شیرین است